no content
Sıkça Sorulan Sorular
Hasarın durumuna göre farklılık göstermektedir. Kaportasal onarım gerekmeyen durumlar sök tak var ise aynı günde teslim edilmektedir. Yine onarım gerektiren durum söz konusu ise ve aracınız ağır hasarlı ise bu parça durumunu da düşünürsek 3 hafta ile 4 hafta arası sürmektedir.
1. Öncelikle, araç sahibinin sigorta tarafından onarımın gecikmesine neden olabilecek evrakların eksiksiz bir şekilde teslim edilmesi sağlanır.
2. Ardından, araç üzerinde yapılan eksper raporuna göre, gereken sac aksamı önceden sipariş edilir.
3. Tamir işlemine başlanmadan önce, gerekli parçaların temin edilmesi sağlanır.
4. Parçaların temin edilmesiyle birlikte, onarım süreci başlatılır ve gereken adımlar tamamlanarak araç onarılır.
Sigorta şirketleriyle iletişim kurma ve işlem yapma süreci şu adımları içerir:
1. Poliçelerinizin kesildiği acente veya bağlı olduğunuz sigorta şirketinin müşteri iletişim numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
2. İletişime geçtiğinizde, kazanın oluşum şekline göre sizden bazı belgeler talep edilir. Bu belgeler arasında kazaya ilişkin beyanlarınız, polis veya jandarma tutanakları, olay yerinin resimleri bulunabilir.
3. Sigorta şirketi, aldığı belgeleri inceleyerek talebinizi değerlendirir ve gerekli işlemleri başlatır.
4. Süreç boyunca, sigorta şirketi ile iletişim halinde kalarak işlemlerin durumu hakkında bilgi alabilir ve gerektiğinde ek belgeleri sağlayabilirsiniz.
Tamir masrafları genellikle şu adımlarla belirlenir:
1. Hasarlı aracın bir eksper tarafından incelenerek ekspertiz listesi çıkarılır.
2. Eksper raporu, sigorta firmasına iletilir ve onaylanır.
3. Servis tarafından çıkarılan tamir maliyeti, sigortalı aracın onarım maliyetinin üzerine çıkarsa, alternatif fiyat teklifleri değerlendirilir.
4. Bu alternatif teklifler, sigortalının onayıyla birlikte uygulanabilir. Onaylanan alternatif teklifler arasında hasarlı bölgenin onarımı, yerli veya çıkma parça kullanımı gibi seçenekler yer alabilir.
(Bu süreçte, sigortalının tercihleri ve sigorta şirketinin politikaları da göz önünde bulundurulur.)
Ödeme seçeneklerimiz şu şekildedir:
Eğer hasarlı aracınızın trafik dosyasında yüzde yüz haklı bulunmuş ve kasko poliçesi gibi ürünlerimizden biri işlem görmüşse, sizden herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Ödeme, sigorta firmamız tarafından sizlerden alınan teslim ibrazı ile gerçekleştirilir.
Sigorta süreci hakkında bilgilendirme süreci şu şekildedir:
1. Evrakların eksiksiz bir şekilde tarafımıza teslim edilmesinin ardından dosya açılır.
2. Sigorta firmasının yönlendirdiği eksper ile iletişime geçilerek aracınızın incelenmesi sağlanır.
3. Eksper, aracınızı inceledikten ve sigorta firmasından ön onay alındıktan sonra, tamir işlemine başlanır.
(Bu süreç boyunca, müşterilerimiz sürecin ilerleyişi hakkında düzenli olarak bilgilendirilirler.)
Kullanılan yedek parçalar ve malzemelerin kalitesi şu şekildedir:
– Önceliğimiz hasar görmüş aracın parça sürecinde orijinal parçaların kullanımına önem göstermektir.
– Orijinal logosuz parçalar,
– İthal parçalar,
– Birinci sınıf yerli üretim parçalar tercih edilmektedir.
Evet, hasar görmüş aracınızın marka tedarikçisi hangi firma ise, orijinal parça tedarik sürecimizi o markanın tedarikçileriyle gerçekleştiriyoruz. Örneğin, Mercedes için Koluman, Scania için Doğuş, Renault için Koç aslanlar, Ford için Otokoç gibi markalarla iş birliği yapıyoruz.
Onarım sırasında kullanılan malzemeler şu türlerde olabilir:
– Orijinal ekipman üreticisi (OEM) parçaları
– Orijinal logosuz parçalar
– İthal parçalar
– Birinci sınıf yerli üretim parçaları
Evet, tamir işlemleri için firmamız tarafından garanti verilmektedir. Tamir işleminden kaynaklanan her türlü arıza veya hasarın garanti süresi, aracın teslimatından itibaren 6 aydır.
1. Hasarın oluşumundan onarımın tamamlanmasına kadar olan süreçte, kalitemizi ve hızımızı sergileyerek, sıkıntılı süreçte siz değerli iş ortaklarımızın yanında olduğumuzu gösteriyoruz.
2. Onarımın tamamlanmasının ardından, araç üzerinde her türlü eksikliği veya noksanlığı bildirmeniz durumunda, tarafınıza verilecek randevu ile eksiklerin giderilmesi için yanınızda olduğumuzu belirtmek isteriz.
Bu adımlarla, müşteri memnuniyetini sağlamak ve sizinle uzun süreli bir iş birliği oluşturmayı hedefliyoruz.
Tamir sonrası destek ve servis hizmetlerimiz şunlardır:
– Araç üzerinde tespit ettiğiniz her türlü eksikliği veya noksanlığı tarafımıza bildirebilirsiniz.
– Bildirilen eksikliklerin giderilmesi için size verilecek randevu ile tamir sonrası destek sağlanır.
Bu süreçte, sizin memnuniyetiniz ve aracınızın tamir sonrası sağlığı bizim için önemlidir ve her türlü desteği sağlamak için buradayız.
Tamir için randevu almak için İstek Hasar Onarım Merkezi Servisimizin 0216 592 65 00 numaralı telefonunu arayarak randevu oluşturabilirsiniz.
Onarımla ilgili güncellemeleri almak için İstek Hasar Onarım Merkezi Servisimizin 0216 592 65 00 numaralı telefonunu arayarak gerekli bilgileri alabilirsiniz.